Vozidlo | Motor | Rok výroby | Převodovka | 55kw Výkon | Hmotnost |
---|---|---|---|---|---|
Škoda Fabia | 1000 ccm | 2023 | 5 rychlostí | 41 kW |
|
Škoda Fabia | 1000 ccm | 2022 | 5 rychlostí | 55 kW |
|
Škoda Fabia | 1000 ccm | 2022 | 5 rychlostí | 41 kW |
|
Škoda Fabia | 1200 ccm | 2021 | 5 rychlostí | 66 kW |
|
Škoda Fabia | 1000 ccm | 2020 | 5 rychlostí | 55 kW |
|
Škoda Fabia | 1000 ccm | 2019 | 5 rychlostí | 55 kW |
|
Škoda Yeti | 2000 ccm | 2015 | automatická | 103 kW |
|
Škoda Superb | 2000 ccm | 2022 | automatická | 110 kW |
|
Scania R 420 | 12000 ccm | 2015 | automatická | 309 kW | 25 tun |
Mercedes-Benz | autobus | 2014 | automatická | 185 kW | 83 míst |
Zetor 7211 | traktor | 1988 | 5 rychlostí | 46 kW |
|
|
|
|
|
|
|
Vozidlo | Motor | Rok výroby | Převodovka | Výkon |
---|---|---|---|---|
Suzuki Gladius | 650 ccm | 2014 | 6 rychlostí | 35 kW |
Suzuki Gladius II | 650 ccm | 2015 | 6 rychlostí | 53 kW |
Yamaha YBR 125 | 125 ccm | 2010 | 5 rychlostí | 8 kW |
Honda CBF | 125 ccm | 2021 | 5 rychlostí | 8 kW |
Honda PCX | 125 ccm | 2022 | automatická | 9 kW |
Nespornou výhodou Autoškoly Ing. Šimek Plzeň je to, že se snažíme neustále obměňovat a modernizovat vozový park tak, abyste měli to potěšení řídit nejnovější, kvalitní a funkční vozy. Rozhodně se Vám v naší autoškole nestane, že se budete učit řídit s rozvrzaným a špatně fungujícím vozidlem. U osobních automobilů dbáme především na snadnou ovladatelnost a malé rozměry, abychom Vám co nejvíce ulehčili Vaše řidičské začátky a připravili Vám co nejkvalitnější a nejbezpečnější cestu k získání řidičského průkazu.
U nákladního automobilu volíme opačnou filozofii tvorby vozového parku, proto výcvik probíhá na tandemové velkoobjemové soupravě, která je tím největším, s čím se během své řidičské praxe v nákladní dopravě můžete setkat. Nenechte se proto „ošidit“ autoškolou disponující malým nákladním vozidlem. Ve své praxi jistě oceníte nabyté zkušenosti s opravdovým náklaďákem a budete tak lépe připraveni stát se opravdu profesionálními školenými řidiči.
Motocykly máme rozděleny podle skupin řidičských oprávnění od těch nejmenších 50ccm a 125ccm až po opravdové velké motorky o objemu 600ccm. Naším cílem je, aby se každý učil na stroji, který je pro něj tím nejvhodnějším.
Přívěs za osobní automobil je plně zaplachtovaný, abychom Vám zpříjemnili nácvik couvaní, při kterém přívěsy bez plachty často nejsou za vozidlem vidět. Nákladní přívěs je součástí tandemové soupravy, která je příjemnější k jízdě více, než auto s točnicovým vlekem.